آموزش ورود به بخش پشتیانی در پنل مدیریت اسکریپت تبلیغات کلیکی زئوس(PTC)

آموزش ورود به بخش پشتیانی در پنل مدیریت اسکریپت تبلیغات کلیکی زئوس(PTC)

بی شک امور پشتیبانی هر مجموعه یکی از نقاط حساس آن مجموعه شامل می شود، چون اگر کاربری مشکل داشته باشد  با پشتیبانی آن مجموعه مکاتبه خواهد کرد. بدین منظور در اسکریپت تبلیغات کلیکی زئوس(PTC) قسمت پشتیبانی تعریف شده است که امورات پشتیبانی کاربران از این طریق باید جواب داده شود.

در آموزش قبلی نحوه ورود به بخش معاونت و پشتیانی در کاربری مدیریت آموزش داده شد و در این آموزش می خواهیم قسمت پشتیبانی(مشاهده تیکت های کاربران) را در پنل مدیریت آموزش دهیم.

۱- با نام کاربری admin وارد سایت شده و اطلاعات ورود به بخش کاربری را تکمیل نموده و بر روی دکمه ورود کلیک کنید(طبق شکل زیر):

۲- بعد از لاگین شدن اکانت admin در بالای صفحه آیکون کلید می باشد، بر روی آن کلیک کنید(طبق تصویر زیر):

۳- بعد از کلیک بر روی این آیکون، رمز پنل مدیریت را وارد نمائید(طبق تصویر زیر):

۴- بعد از ورود به پنل مدیریت، قسمت پشتیبانی، مشاهده درخواست ها را کلیک کنید(طبق تصویر زیر):

۵- بعد از کلیک کردن این قسمت، می توانید تیکت های کاربران را در قسمت مختلف از قبیل(پشتیبانی عمومی، مالی و فنی) مشاهده کرده و جواب آن ها را بدهید. و همچنین بعد از بسته شدن تیکت ها از “قسمت بایگانی، مشاهده همه” می توانید تیکت هایی که جواب دادید و بسته شدند را مشاهده نمائید(طبق تصویر زیر):

 

در پایان یادآور می شود که از طریق انجمن پشتیانی سایت می توانید مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *