آموزش ورود به بخش معاونت و پشتیانی در کاربری مدیریت اسکریپت تبلیغات کلیکی زئوس(PTC)

آموزش ورود به بخش معاونت و پشتیانی در کاربری مدیریت اسکریپت تبلیغات کلیکی زئوس(PTC)

کاربران سایت های تبلیغات کلیکی(PTC) برای رفع مشکل خود، تیکت به پشتیبانی سایت ارسال می کنند که در این صورت باید در کاربری مدیریت از طریق بخش “معاونت و پشتیبانی” مشکل یا مورد کاربران را بررسی کرده و پاسخ این کاربران را بدهید(پشتیبانی یا مشاهده تیکت کاربران در قسمت پنل مدیریت نیز موجود است که در آموزش بعدی گفته خواهد شد) برای ورود به این بخش مراحل زیر را گام به گام طی خواهید کرد.

۱- با نام کاربری admin وارد سایت شده و اطلاعات ورود به بخش کاربری را تکمیل نموده و بر روی دکمه ورود کلیک کنید(طبق شکل زیر):

۲- بعد ورود به سایت در بالای صفحه، آیکون پاور می باشد که بر روی آن کلیک خواهید کرد(طبق تصویر زیر):

۳- با کلیک کردن بر روی این آیکون پاور، ۳ بخش اصلی با نام های پشتیبانی، کاربران و تخلفات کاربران می باشد(طبق تصویر زیر):

در آموزش های بعدی با قسمت های مختلف این بخش از اسکریپت تبلیغات کلیکی زئوس(PTC) آشنا خواهید شد.

 

در پایان یادآور می شود که از طریق انجمن پشتیانی سایت می توانید مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *